Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Jun 2024 09:56:15 +0300

Tere!

Tartu Linnavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/04228 
aadressile Tartu maakond, Tartu linn, Kapteni tänav T9// Vorbuse küla, 
Emajõgi V3 (Kapteni tn T9 ujuvkai 4) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ujuvkai

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27003144>  (menetlus nr: 
429021), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Linnavalitsus) või menetleja (HARRI PÄRSIM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister